Ahad, 12 Julai 2009

Pas Seri Setia Baru Semakin Kukuh .

Angin bertiup kencang dalam gelora politik di SS9A , pada awalnya Umno disini mengatakan bahawa Pas Cawangan hanya bermimpi disiang hari untuk menubuhkan cawangan apatah lagi untuk membuatkan pemimpin mereka berhijrah kepada Pas .

Namun Umno tersedak besar bila mantan Ketua Pemuda Umno Cawangan dan Setiausaha Pemuda Cawangan SS9A yang cukup berpengaruh mengisytiharkan diri masuk Pas bermula 13hb Julai yang lepas . cukup dikenali sebagai otai dikalangan Pemuda disini membuatkan kem Pemuda Umno disini berpecah dan kehilangan gas .

Terkini setelah kemasukan beliau , khabar kencang yang menggusarkan Umno bila Ketua Umno Cawangan sendiri sudah berpatah arang berkerat rotan dengan Umno dan hanya menunggu masa dan ketika yang sesuai untuk bersama Pas .

Alhamdulillah , ini semua hasil dari pertolongan Allah yang memberi taufik dan hidayah kepada mereka sehingga kami berderai air mata kesyukuran bukan hanya kerena telah memilih perjuangan islam namun lebih besar lagi ikrar mereka untuk mengangkat islam ditempatnya .

InsyaAllah , tuhan tidak akan melekakan kami dengan situasi ini . pendekatan dakwah dan tarbiyyah dimaksimakan setahap mungkin bagi mengistiqomahkan mereka dalam perjuangan . strukutur organisasi baru cawangan yang telah diputuskan telah memulakan kerja bagi mendasari amanat Presiden Pas & InsyaAllah kita akan lihat hasilnya nanti . Wallahu'lam

1 ulasan:

  1. Tahniah untuk para pejuang kebenaran.
    Selamat Maju Jaya
    "UNDILAH APA SAJA KECUALI BARISAN NASIONAL"


    dari DAP Life Member

    BalasPadam